ΕΛΛΗΝΙΚΑ
ΧΩΡΑ
ΒΟΥΛΓΑΡΙΑ ΕΛΛΑΔΑ ΓΑΛΛΙΑ Σερβία
ΘΕΡΕΤΡΟ
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ

YOU ARE HERE:
RESORTS / /
Frequently Asked Questions
HOTEL RESERVATIONS FOR SKI DESTINATIONS

ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ

Η τιμή στην οποία κλείνω είναι το τελικό κόστος;
Ναι, η τιμή στην οποία κάνετε κράτηση είναι πάντα η τελική τιμή συμπεριλαμβανομένου όλων των φόρων.
Τι περιλαμβάνει η τιμή;
Σε κάθε προφίλ ξενοδοχείου μπορείτε να επισημάνετε τις εγκαταστάστεις και τις παροχές οι οποίες προσφέρονται από το ξενοδοχείο. Επιπρόσθετα, κάνοντας κλικ στο βέλος δίπλα από τον τύπο δωματίου, μπορείτε να επισημάνετε τη διακύμανση της ημερήσιας τιμής της κράτησης, τους φόρους οι οποίοι συμπεριλαμβάνονται και τα γεύματα που μπορεί να περιλαμβάνονται επίσης. (πχ. μπουφέ πρωϊνό, ποτό κατά την άφιξη, βραδινό)
Συμπεριλαμβάνεται το πρωϊνό στην τιμή;
Αυτό εξαρτάται από το ξενοδοχείο και τον τύπο δωματίου. Μπορείτε να δείτε τα γεύματα τα οποία περιλαμβάνονται στην τιμή δωματίου, κάνοντας κλικ στο βέλος δίπλα από τον τύπο δωματίου, όπου μπορείτε να επισημάνετε τα γεύματα που μπορεί να περιλαμβάνονται επίσης. (πχ. μπουφέ πρωϊνό, ποτό κατά την άφιξη, βραδινό)
Συμπεριλαμβάνονται οι φόροι στην τιμή;
Ναι, η τιμή στην οποία κάνετε κράτηση είναι πάντα η τελική τιμή του ξενοδοχείου συμπεριλαμβανομένου όλων των φόρων.
5. Πληρώνω τέλη κράτησης στη Skibooking.com;
Όχι, η Skibooking.com δε χρεώνει κανένα τέλος κράτησης!
Οι τιμές που εμφανίζονται στη Skibooking.com είναι ανά άτομο ή ανά δωμάτιο;
Η τιμή που εμφανίζουμε έιναι ανά δωμάτιο για όλη τη διάρκεια της διαμονής που έχετε επιλέξει και για συγκεκριμένο αριθμό ατόμων που αναγράφεται στο προφίλ του ξενοδοχείου, δίπλα από τον τύπο δωματίου στην αριστερή πλευρά. Η επιπλέον χωρητικότητα ατόμων δηλώνεται σε παρένθεση για έξτρα κρεβάτια ή παιδικά κρεβάτια, που μπορούν να προσφερθούν σε έξτρα τιμή, ανάλογα με την πολιτική έξτρα κρεβατιών του ξενοδοχείου. Πχ: 2 άτομα (+2). Τα έξτρα κρεβάτια θα προστεθούν στην τιμή πριν κάνετε την κράτηση, όταν διαλέξετε επιπλέον ενήλικες.

ΠΙΣΤΟΤΙΚΕΣ-ΧΡΕΩΣΤΙΚΕΣ ΚΑΡΤΕΣ

Είναι τα στοιχεία της πιστιωτικής/χρεωστικής μου κάρτας ασφαλή;
Η Skibooking.com χρησιμοποιεί ασφαλή σύνδεση για την κράτησή σας:
- Τα προσωπικά σας δεδομένα και τα στοιχεία πιστωτικής/χρεωστικής κάρτας είναι αποκρυπτογραφημένα
- Ο ασφαλής διακομιστής μας χρησιμοποιεί τεχνολογία ‘Secure Socket Layer’ (SSL), που είναι το στάνταρ της online βιομηχανίας
- Το πιστοποιητικό SSL μας έχει εκδωθεί από την Godaddy.com
- Τα στοιχεία της πιστωτικής/χρεωστικής σας κάρτας διαγράφονται από τον διακομιστή Skibooking.com
Γιατί χρειάζεται να δώσω τα στοιχεία της πιστωτικής/χρεωστικής μου κάρτας;
Η Skibooking.com ζητάει τα στοιχεία πιστωτικής/χρεωστικής κάρτας για να επιβεβαιώσει με ασφάλεια την κράτηση στο ξενοδοχείο για εσάς. Δε θα χρεώσουμε ποτέ την πιστωτική/χρεωστική κάρτας σας. will never charge your credit card. Η πιστωτική/χρεωστική σας κάρτα μπορεί να ελεγχθεί (προέγκριση) από το ξενοδοχείο, για να διασφαλίσει πως είναι έγκυρη ή/και πως έχει επαρκές και διαθέσιμο χρηματικό αντίκρισμα. Μετά την αποδέσμευση της προέγκρισης, ολόκληρο το ποσό θα σας είναι διαθέσιμο πάλι. Το ξενοδοχείο θα χρεώσει την πιστωτική/χρεωστική κάρτα σας, μόνο σε περίπτωση που κλείσετε ειδική προσφορά για προπληρωμένο δωμάτιο (μη επιστρέψιμη χρέωση) ή αν η ακυρωτική πολιτική, που βρίσκεται στο πεδίο ‘ακυρωτικές πολιτικές’ και ‘συνθήκες δωματίου’ δεν έχει τηρηθεί.
Μπορώ να χρησιμοποιήσω χρεωστική κάρτα για να κάνω την κράτησή μου;
Ναι, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε χρεωστική κάρτα για να κάνετε την κράτησή σας, αλλά να έχετε υπ΄όψιν σας πως το ξενοδοχείο έχει το δικαίωμα να προεγκρίνει τη χρεωστική κάρτα σε ολόκληρο το ποσό της κράτησης, οπότε πρέπει να είστε σίγουρος πως υπάρχει αρκετό χρηματικό υπόλοιπο στο χρεωστικό σας λογαριασμό.
Τι είναι η προέγκριση;
Όταν κάνετε μία κράτηση, μπορεί να υπάρξει περίπτωση που το ξενοδοχείου μπορεί να επικοινωνήσει με την τράπεζα ή εταιρεία της πιστωτικής (ή χρεωστικής) σας κάρτας για να επιβεβαιώσει ότι η κάρτα που χρησιμοποιείτε είναι έγκυρη και δεν έχει χαθεί ή κλαπεί. Σε αυτό το σημείο το ξενοδοχείο μπορεί να ελέγξει επίσης εάν υπάρχει αρκετό διαθέσιμο χρηματικό υπόλοιπο να καλύψει την κράτηση (συνήθως στο χρηματικό ποσό σύμφωνα με την ακυρωτική πολιτική του ξενοδοχείου, αλλά μερικές φορές και για ολόκληρο ποσό της κράτησης επίσης. Αυτή η επικοινωνία γίνεται μέσω της προέγκρισης της πιστωτικής/χρεωστικής κάρτας. Το ξενοδοχείο δε θα προχωρήσει σε χρέωση της κάρτας. Η στιγμή κατά την οποίαη κάρτα σας θα χρεωθεί, εξαρτάται με τους όρους της κράτησης.
Ποιά είναι η διαφορά μεταξύ προέγκρισης και πραγματικής χρέωσης στην πιστωτική/χρεωστική κάρτα;
Οι προεγκρίσεις συχνά μπερδεύονται με τις πραγματικές χρεώσεις. Οι προεγκρίσεις είναι προσωρινές δεσμεύσεις για συγκεκριμένο χρηματικό ποσό. Η διάρκεια της προσωρινής δέσμευσης ποικίλει και η τράπεζα ή η εταιρεία της πιστωτικής κάρτας σας, μπορεί να σας στο πόσο θα διαρκέσει. Συνήθως η προσωρινή δέσμευση διαρκεί 2 εβδομάδες, αλλά εξαρτάται από την πολιτική της τράπεζάς σας.
Πως θα ξέρω εάν η πιστωτική/χρεωστική μου κάρτα έχει προεγκριθεί;
Το διαθέσιμο υπόλοιπό σας θα μειωθεί προσωρινά σε όλο η μερικό ποσό της κράτησης, ανάλογα με την πολιτική του ξενοδοχείου. Επίσης μπορείτε να δείτς τις “εκκρεμείς συναλλαγές” στην περίληψη λογαριασμού της πιστωτικής/χρεωστικής κάρτας σας, για τις οποίες η τράπεζα και το ξενοδοχείο μπορούν να επαληθεύσουν.
Πόσο καιρό η προέγκριση θα επηρεάσει το διαθέσιμό μου υπόλοιπο;
Ο πάροχος της κάρτας σας μπορεί να σας το εξηγήσει καλύτερα αυτό, μαζί με τους γενικούς όρους που σχετίζονται με τι διαδικασίες προέγκρισης. Αυτοί οι όροι ποικίλουν, οπότε το καλύτερο είναι να επικοινωνήσετε μαζί τους για συγκεκριμένες λεπτομέρειες. Η πιο συνηθισμένη δέσμευση προέγκρισης είναι διάρκειας 2 εβδομάδων.
Η προέγκριση θα δεσμεύει πάντα το το ισάξιο και ακριβές ποσό της κράτησής μου;
Το ξενοδοχείο μπορεί να προεγρκίνει την κάρτα σας για ολόκληρο το ποσό της κράτησης ή στο ποσό της ποινής σχετικά με την ακυρωτική πολιτική του ξενοδοχείου (πχ: η πρώτη βραδιά της κράτησης ή ποσοστό επί της ολικής κράτησης), ή μπορεί να μην την προεγκρίνουν καθόλου.
Ποιές πιστωτικές/χρεωστικές κάρτες μπορώ να χρησιμοποιήσω για να ολοκληρώσω την κράτησή μου;
Για να κάνετε κράτηση μέσω της Skibooking.com όλα τα ξενοδοχεία δέχονται:
- MasterCard
- Visa
Μερικά ξενοδοχεία δέχονται επίσης και άλλες πιστωτικές/χρεωστικές κάρτες, όπως American Express, Maestro και άλλες. Μπορείτε να δείτε ποιές πιστωτικές/χρεωστικές κάρτες ένα ξενοδοχείο δέχεται, στο τμήμα με την πολιτική πληρωμής.
Μπορώ να κάνω κράτηση για μένα χρησιμοποιώντας την πιστωτική/χρεωστική κάρτα κάποιου άλλου;
Ναι, αλλά μόνο εφ΄όσον έχετε άδεια από τον κάτοχο της κάρτας. Παρακαλώ δηλώστε το στο πεδίο σχόλια όταν κάνετε την κράτηση. Το ξενοδοχείο μπορεί να ζητήσει εξουσιοδότηση από τον κάτοχο της κάρτας. Παρακαλώ σημειώστε πως σε περίπτωση μη εμφάνισης του επισκέπτη ή αργοπορημένη ακύρωσης, οποιαδήποτε ακυρωτικά κόστη προκύψουν θα χρεωθούν στην κάρτα η οποία δόθηκε στο ξενοδοχείο.
Το ξενοδοχείο χρέωσε την πιστωτική/χρεωστική μου κάρτα, τι πρέπει να κάνω;
Η Skibooking.com δε χρεώνει ποτέ την πιστωτική/χρεωστική σας κάρτα – Παρακαλώ ελέγξτε τους όρους πληρωμής στο επιβεβαιωτικό email για να διασφαλίσετε πως η χρέωση δεν είναι απλά μέρος της πολιτικής κρατήσεων του ξενοδοχείου. Εάν πιστεύετε ότι έχετε χρεωθεί λανθασμένα , παρακαλώ επικοινωνήστε απ΄ευθείας με το ξενοδοχείο.
Η πιστωτική/χρεωστικής κάρτα που χρησιμοποίησα για την κράτηση μου δεν είναι πλέον έγκυρη, τι πρέπει να κάνω;
Παρακαλώ επικοινωνήστε απ΄ευθείας με το ξενοδοχείο. Μπορείτε να βρείτε τα στοιχεία επικοινωνίας στο επιβεβαιωτικό email. Για λόγους ασφαλείας, μη στείλετε ποτέ τα στοιχεία κάρτας μέσω email. Εναλλακτικά, μπορείτε να τροποποιήσετε την κράτηση.
Μπορώ να κάνω κράτηση χωρίς πιστωτική/χρεωστική κάρτα;
Οι κρατήσεις χωρίς πιστωτική/χρεωστική κάρτα δεν επιτρέπονται, καθώς δεν εξασφαλίζουν την κράτηση του δωματίου σας.
Είμαι υποχρεωμένος να πληρώσω με την πιστωτική/χρεωστική μου κάρτα;
Όχι δεν είστε. Μπορείτε να πληρώσετε στο ξενοδοχείο με μετρητά επίσης.

ΠΛΗΡΩΜΗ

Καταχωρώ τα στοιχεία πιστωτικής/χρεωστικής μου κάρτας, πότε θα πληρώσω;
Η Skibooking.com δε θα χρεώσει ποτέ την πιστωτική/χρεωστική σας κάρτα. Η πληρωμή για τη διαμονή σας γίνεται στο ξενοδοχείο σας κατά τη διάρκεια ή μετά τη διαμονή σας, εκτός εάν εκτός εάν έχει δηλωθεί κάτι διαφορετικό στις ‘Πολιτικές Ξενοδοχείου’ στο προφίλ του ξενοδοχείου και στο έγγραφο επιβεβαίωσής σας.
Χρειάζεται το ξενοδοχείο προκαταβολή ή προπληρωμή;
Τα περισσότερα ξενοδοχεία δεν απαιτούν προπληρωμή ή προκαταβολή, εκτός εάν πρόκεται για ειδική προσφορά μη επσιτρέψιμης χρέωσης χωρίς δικαίωμα ακύρωσης. Παρ΄όλα αυτά για μερικά ξενοδοχεία χρειάζεται. Εάν χρειάζεται κάποιο ξενοδοχείο αυτό θα το δείτε στις ‘Πολιτικές Ξενοδοχείου’ στο προφίλ του ξενοδοχείου στη σελίδα της Skibooking.com και στο έγγραφο επιβεβαίωσης επίσης.
Μπορώ να προπληρώσω για τη διαμονή μου;
Αυτό εξαρτάται από το ξενοδοχείο. Παρακαλώ επικοινωνήστε με το ξενοδοχείο με την κράτησή σας για να είστε σίγουροι και να κάνετε τις απαραίτητες διευθετήσεις. Μπορείτε να βρείτε τα στοιχεία επικοινωνίας στο έγγραφο επιβεβαίωσης.
Είμαι υποχρεωμένος να πληρώσω με την πιστωτική/χρεωστική κάρτα που χρησιμοποίησα για την κράτησή μου;
Όχι δεν είστε. Μπορείτε να πληρώσετε στο ξενοδοχείο με μετρητά επίσης.
Μπορώ να πληρώσω για τη διαμονή μου στο ξενοδοχείο με διαφορετική πιστωτική/χρεωστική κάρτα από αυτήν που χρησιμοποίησα για να κάνω την κράτηση;
Στις περισσότερες περιπτώσεις το ξενοδοχείο θα δεχτεί πληρωμή για τη διαμονή με διαφορετική κάρτα ή με μετρητά. Παρακαλώ διασφαλίστε πως η καινούργια κάρτα ή τα μετρητά είναι αποδεκτά από το ξενοδοχείο.

ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟΥ

Η άφιξή μου θα είναι νωρίτερα/αργότερα από την επίσημη ώρα άφιξης, μπορώ να κάνω check-in;
Συνήθως αυτό δεν είναι πρόβλημα, μπορείτε να κανονίσετε μία άφιξη νωρίς ή αργά στα περισσότερα ξενοδοχεία. Παρ΄όλα αυτά πρέπει πάντα να το επιβεβαιώνετε με το ξενοδοχείο. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το πεδίο ‘Σχόλια’ κατά τη διαδικασία κράτησης ώστε να ενημερώσετε το ξενοδοχείο γραπτά για την εκτιμώμενη ώρα άφιξης. Όταν λάβετε το έγγραφο επιβεβαίωσης μπορείτε να επικοινωνήσετε απ΄ευθείας με το ξενοδοχείο για να τους δώσετε τις πληροφορίες άφιξης.
Ποιές είναι οι ώρες check-in και check-out ενός ξενοδοχείου;
Οι ώρες check-in και check-out διαφέρουν για κάθε ξενοδοχείο. Θα τις βρείτε στις ΄Πολιτικές Ξενοδοχείου΄ στο τέλος της σελίδας κάθε προφίλ ξενοδοχείου και επίσης στο έγγραφο επιβεβαίωσης.
Θέλω να αναχωρήσω μετά την επίσημη ώρα check-out time, τι πρέπει να κάνω;
Μία αναχώρηση πιο αργά από την προβλεπόμενη ώρα μπορεί να διευθετηθεί μόνο με το ξενοδοχείο και συνήθως εξαρτάται από τη διαθεσιμότητα την ημέρα της αναχώρησης αλλά επίσης και από την πολιτκή του ξενοδοχείου. Μπορείτε να ρωτήσετε για αυτό στη ρεσεψιόν κατά την άφιξη.

ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗ ΚΡΑΤΗΣΗΣ

Πως ξέρω πως η κράτησή μου είναι επιβεβαιωμένη;
Μόλις ολοκληρώσετε τη διαδικασία κράτησης εμφανίζεται η σελίδα επιβεβαίωσης. Αυτή η σελίδα σας δείχνει όλα τα στοιχεία κράτησης. Επίσης σας στέλνουμε επιβεβαιωτικό email με όλες τις πληροφορίες κράτησης.
Έχω κάνει κράτηση σε ξενοδοχείο αλλά δεν έλαβα την επιβεβαίωση με email. Τι πρέπει να κάνω;
Παρακαλώ ελέγξτε προσεκτικά τα εισερχόμενα και τους φάκελους spam/junk στο λογαριασμό email που δώσατε όταν κάνατε την κράτηση. Εάν δεν μπορείτε ακόμα να βρείτε το email επιβεβαίωσης, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας για να σας το ξαναστείλουμε.

ΑΚΥΡΟΣΗ/ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΚΡΑΤΗΣΗΣ

Μπορώ να ακυρώσω ή να τροποποιήσω την κράτηση μου από τη Skibooking.com;
Ναι, μπορείτε να ακυρώσετε ή να τροποποιήσετε την κράτησή σας στέλνοντας email στο support@skibooking.com
Παρακαλώ θυμητείτε να ελέγξετε την ακυρωτική πολιτική του ξενοδοχείου πριν κάνετε κάνετε τροποποιήσεις στην κράτησή σας. Παρακαλώ σημειώστε πως οι κρατήσεις με μη επιστρέψιμη χρέωση δεν μπορούν να ακυρωθούν.
Εάν χρειαστεί να ακυρώσω την κράτησή μου θα πληρώσω ακυρωτικό τέλος;
Οι ακυρωτικές πολιτικές ποικίλουν για κάθε ξενοδοχείο. Μπορείτε να ελέγξετε την ακυρωτική πολιτική κάθε ξενοδοχείου και εάν επιρέπεται να χρεώσουν ακυρωτικό τέλο, στην κάτω πλευρά της σελίδας του προφίλ ξενοδοχείου. Σχετικές πληροφορίες περιλαμβάνονται επίσης στο email επιβεβαίωσης. Παραλαώ σημειώστε πως οι κρατήσεις με μη επιστρέψιμη χρέωση δεν μπορούν να ακυρωθούν.
Που μπορώ να βρω την ακυρωτική πολιτική του ξενοδοχείου;
Η ακυρωτική πολιτική του ξενοδοχείου σημειώνεται ξεκάθαρα στο προφίλ ξενοδοχείου στην κάτω πλευρά της σελίδας, στην ενότητα πολιτικές ακύρωσης.
Μπορώ να ακυρώσω μία κράτηση που πραγματοποιήθηκε μη επιστρέψιμη χρέωση;
Μία κράτηση με μη επιστρέψιμη χρέωση δεν μπορεί να ακυρωθεί ή να τροποποιηθεί. Παρ΄όλα αυτά σε μερικές περιπτώσεις το ξενοδοχείο επιτρέπει αλλαγή ημερομηνιών, αλλά δεν είναι υποχρεωμένο να το κάνει. Μπορούμε να επικοινωνήσουμε με το ξενοδοχείο και να ζητήσουμε αλλαγή ημερομηνιών για εσάς. Μπορείτε να μας ενημερώσετε με e-mail on στο support@skibooking.com
Πως ξέρω ότι η κράτησή μου έχει ακυρωθεί;
Με το που ακυρώσετε την κράτηση σας στέλνοντας μας email στο support@skibooking.com τηα λάβετε μέσα σε μία ημέρα email που θα επιβεβαιώνει την ακύρωση. Παρακαλώ κοιτάξτε τα εισερχόμενα και τους φάκελους spam/junk επίσης. Εάν δε λάβετε το email παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας τηλεφωνικώς ή με email.

ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ

Που μπορώ να βρω τη διεύθυνση του ξενοδοχείου;
Μπορείτε να δείτε τη διεύθυνση του ξενοδοχείου στην κορυφή της σελίδας του ξενοδοχείου στη Skibooking.com. Επίσης περιλαμβάνεται και στο αντίτυπο επιβεβαίωσης.
Που μπορώ να βρω κατευθύνσεις για το ξενοδοχείο;
Μπορείτε να βρείτε κατευθύνσεις για το ξενοδοχείο με διάφορους τρόπους:
- Στο email επιβεβαίωσης σας παρέχεται σύνδεσμος με πλάνο διαδρομής και τα στοιχεία του ξενοδοχείου ήδη εισηγμένα – απλά διαλέξτε το σημείο εκκίνησης.
- Πρόσβαση στις συντεταγμένες GPS ανά πάσα στιγμή, μαζι με κατευθύνσεις οδήγησης.
© SKIBOOKING.COM DEVELOPED AND MANAGED BY